Kretsstämma den 6 mars 2018

Välkommen till årets kretsstämma i vår förening! Den äger rum i Kulturkällaren (fd Jazzkällaren) i Alvesta, vid Allbotorgets sydöstra hörn.

Vi börjar kl 18:30 med information från gruppen ”Fräsch-på-riktigt”. Lena Lillieblad kommer sedan att berätta om omställning till ett mer hållbart samhälle. Därefter blir det fika innan de egentliga stämmoförhandlingarna börjar. Både gamla och nya medlemmar är varmt välkomna!

Du kan ladda ner Kretsstämma 2018, dagordning, Verksamhetsberättelse för 2017, Verksamhetsplan för 2018 och Budget 2018 v2 i förväg om du vill.

OBS! Uppdaterat 2018-03-04 pga ett misstag vid länkningen när det gäller Verksamhetsberättelse och att vi ändrat budgeten pga ett glädjande löfte om bidrag från Sparbanken Eken.